Kontakt
  • 600 397 432
  • 692 324 624
  • 660 419 404
  • biuro[at]execonsulting.pl
  • bok[at]execonsulting.pl
  • support[at]execonsulting.pl
EXE CONSULTING - Zmieniamy się dla Ciebie - Outsourcing IT, Network, Provider, Software | Wsparcie techniczne
182
page-template-default,page,page-id-182,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Wsparcie techniczne

Systemy Call Center są niezbędnymi elementemi infrastruktury firm świadczących usługi Call Center. Bez nich realizacja celów biznesowych byłaby praktycznie niemożliwa. Systemy te są ściśle uzależnione od czynników zewnętrznych, takich jak łącza do operatorów telekomunikacyjnych, sieć komputerowa, zewnętrzne systemy baz danych, sprzęt oraz zasilanie. Stwarza to wiele potencjalnych źródeł awarii. Ważna jest również elastyczność i szybkość realizacji nowych konfiguracji czy instalacji komponentów systemu. Kluczowe jest zapewnienie wsparcia technicznego na najwyższym poziomie, przy jednoczesnym krótkim czasie reakcji serwisu na zlikwidowanie awarii.

Firma ExE Consulting gwarantuje w pełni profesjonalne i odpowiedzialne podejście do każdego ze sprzedanych systemów, oferując klientom unikatowe w skali światowej wsparcie techniczne. Każdy klient ma możliwość podłączenia do systemu Support zapewniającego pełną automatyzację procesów zgłaszania awarii, samo usuwanie awarii oraz pełną teleinformatyzację procesów związanych ze zleceniami serwisowymi. Zastosowanie Supportu drastycznie skraca czas realizacji zleceń, podnosząc tym samym jakość usług świadczonych przez naszych klientów.

  • Facebook
  • Google+
  • YouTube

Niniejsza strona korzysta z plików cookies, aby ułatwić poruszanie się w ramach serwisu. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Zasady przechowywania i dostępu do tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki. Czytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close