
30 maja Telefony wewnętrzne dla pracowników
Konsultanci Call Center, koordynatorzy, pracownicy BackOffice i inni użytkownicy systemu mają możliwość pracy na telefonach wykorzystujących technologię VoIP – protokół SIP. Możliwe jest zastosowanie zarówno telefonów sprzętowych jak i programowych – SoftPhone., dzięki czemu klienci nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z zakupem telefonów. Klienci organizujący biznes Call Center nie mają potrzeby budowania dedykowanej sieci telefonicznej. Wykorzystywana jest jedna sieć komputerowa dla komputerów i telefonów. Ponadto technologia VoIP daje możliwość pracy konsultantów w każdym miejscu, gdzie tylko znajduje się dostęp Internetu.
Dla klientów nie posiadających sieci komputerowej odpowiedniej jakości lub pojemności, a posiadających sieć telefoniczną proponujemy rozwiązania umożliwiające zastosowanie tradycyjnych telefonów analogowych. Możliwa jest również praca hybrydowa – część telefonów analogowych i część telefonów VoIP.
Sorry, the comment form is closed at this time.