30 maja Konfiguracja serwerów głosu PBX
Centralki telefonii VoIP są odpowiednikiem popularnych kiedyś centralek Centrex. Posiadają one wszystkie ich funkcje oraz wiele nowych możliwości.
Główne funkcjonalności centralki VoIP to:
- możliwość przekazywania (transferu) połączeń na dowolny numer telefonu,
- możliwość obsługi wielu numerów telefonów stacjonarnych,
- możliwość prowadzenia wielu rozmów w tym samym czasie niezależnie od ilości posiadanych numerów telefonów stacjonarnych
- możliwość sporządzenia dokładnych historii połączeń przychodzących, wychodzących oraz wewnętrznych,
- możliwość wykorzystania automatycznych zapowiedzi (IVR) znanych z bankowych telefonicznych serwisów transakcyjnych,
- możliwość obsługi poczty głosowej wysyłanej automatycznie na adres e-mail,
- możliwość kolejkowania połączeń: klienci zamiast sygnału zajętości słyszą muzykę czekając na połączenie z konsultantem,
- możliwość nagrywania rozmów prowadzonych przez użytkowników,
- możliwość współpracy z systemami komputerowymi firmy, co pozwala np. na automatyczne rozpoznawanie klienta po jego numerze telefonu,
Centralka może być uruchomiona jako osobne, dedykowane urządzenie, bądź zainstalowana na posiadanym już serwerze pracującym pod kontrolą systemu operacyjnego Linux.
Oferta wdrożeniowa zawiera w sobie przeprowadzenie szkolenia dla wszystkich pracowników firmy oraz dostarczenie materiałów edukacyjnych.
Zapraszamy do bezpłatnej konsultacji telefonicznej lub elektronicznej.
Sorry, the comment form is closed at this time.