Kontakt
  • 600 397 432
  • 692 324 624
  • 660 419 404
  • biuro[at]execonsulting.pl
  • bok[at]execonsulting.pl
  • support[at]execonsulting.pl
EXE CONSULTING - Zmieniamy się dla Ciebie - Outsourcing IT, Network, Provider, Software | Jak wdrożyć system?
177
page-template-default,page,page-id-177,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-5.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Jak wdrożyć system?

System Call Center ExE jest udostępniany w dwóch modelach:

  • praca zdalna „w chmurze”
  • sprzedaż licencji

W modelu praca zdalana oferujemy:

  • udostępnienie usług Call Center ExE „w chmurze”
  • szkolenie użytkowników z obsługi aplikacji
  • support
  • pełne wsparcie technologiczne jak i merytoryczne

W modelu sprzedaż licencji oferujemy:

  • sprzedaż kompletnego systemu na nośniku zadeklarowanego przez klienta (płycie CD, DVD, obrazu ISO). Instalacja i wdrożenie mogą być wykonane samodzielnie przez klienta z pomocą naszego Supportu
  • dostarczenie, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu od podstaw przez nasz wykwalifikowany personel.

W obu modelach oferujemy dodatkowe usługi:

  • dostosowanie systemu do potrzeb klienta
  • wsparcie Supportu
  • Facebook
  • Google+
  • YouTube

Niniejsza strona korzysta z plików cookies, aby ułatwić poruszanie się w ramach serwisu. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie. Zasady przechowywania i dostępu do tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki. Czytaj więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close